Pirkšanas un atgriešanas noteikumi
Vēlamies nodrošināt klientam saprotamu un ērtu iepirkšanās pieredzi O’wood e-veikalā, tāpēc, lūdzu, iepazīties ar vietnes www.owood.lv (turpmāk tekstā O’wood e-veikals) pirkšanas un atgriešanas noteikumiem (turpmāk tekstā – Noteikumi).
- Lietošanas Noteikumi nosaka lietošanas kārtību un tiesiskās attiecības starp O’wood e-veikala pārvaldītāju (Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “OŠUKALNS” – Pārdevējs) un lietotāju (Pircēju).
- O’wood patur tiesības bez brīdinājuma jebkurā laikā vienpusēji mainīt jebkuru informāciju O’wood e-veikalā, tostarp – lietošanas Noteikumus, preču aprakstus, preču un pakalpojumu cenas un piegādes nosacījumus. Izmaiņas stājas spēkā brīdī, kad tās ir publicētas O’wood e-veikalā. Pircējam tiek piemēroti tie Noteikumi, kas ir spēkā preču un pakalpojumu pasūtīšanas brīdī. Pirms katra pirkuma veikšanas Pircējam ir pienākums iepazīties ar O’wood Noteikumiem, turklāt Pircējam ir iespēja saglabāt tos pastāvīgā informācijas nesējā vai izdrukāt.
- O’wood e-veikalā ievadītās informācijas, tostarp fizisko personu dati, tiek apstrādāti ar mērķi nodrošināt norādīto preču iegādi un pakalpojumus un sniegt palīdzību O’wood e-veikala lietošanas laikā. Fizisko personu datu apstrāde notiek atbilstoši spēkā esošajiem Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Lai nodrošinātu savu saistību izpildi, Pārdevējs ir tiesīgs apstrādāt Pircēja datus.
- Veikt pirkumus O’wood e-veikalā drīkst jebkura rīcībspējīga fiziska persona, kura sasniegusi 18 gadu vecumu, un juridiska persona.
- Pircējam, veicot pirkumu O’wood e-veikalā, tiek slēgts Distances līgums (Patērētāju tiesību aizsardzības likums II nodaļa 10.pants), kurš stājas spēkā brīdī, kad pircējs veicis pasūtījumu, izmantojot distances saziņas līdzekli (O’wood interneta vietni). Ja Pircējs pasūta un pērk vietnē O’wood piedāvātās preces un pakalpojumus, ir uzskatāms, ka Pircējs ir iepazinies un bez iebildumiem piekrīt Distances līguma noteikumiem un apņemas tos ievērot.
- Cenas O’wood e-veikalā ir norādītas ar Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteikto PVN likmi, neiekļaujot piegādes izmaksas.
- O’wood e-veikalā atspoguļotās preču cenas un akcijas cenas var atšķirties, kādu piedāvājusi cita Pārdevēja tirdzniecības persona.
- O’wood e-veikalā norādītās cenas pie produktiem ir vienas preces gala cena par mērvienību. Mērvienība var būt: iepakojums, gabals, metrs, kubikmetrs vai kvadrātmetrs. Preču atlikumiem ir informatīvs raksturs, to atjaunošana notiek periodiski. O’wood e-veikala attēlos redzamās preces pēc to krāsas, lieluma, formas vai citiem parametriem var atšķirties no faktiskajām preču īpašībām. Attēliem ir informatīvs raksturs. Ja informācija par precēm un pakalpojumiem O’wood e-veikalā nesakrīt ar Pārdevēja noliktavā sniegto informāciju, tiek uzskatīts, ka Pārdevēja noliktavā norādītā informācija ir pareiza.
- Pasūtījumu var noformēt gan lietotāji, kuri vēlas izveidot O’wood e-veikala patstāvīgu lietotāja profilu, gan arī lietotāji, kuri nevēlas izveidot lietotāja profilu. Jebkurā gadījumā pasūtījuma noformēšanas procesā, lietotājam būs jānorāda Pircēja vārds/uzvārds, telefona Nr. un e-pasts, lai Pircēju varētu informēt par veikto pasūtījumu un nosūtīt pirkuma apliecinošu dokumentu.
- Noformējot pasūtījumu Pircējam ir iespēja izvēlēties kādu no preces saņemšanas veidiem (DPD piegāde uz mājām, DPD paku skapis, Omniva pakomāts, izņemšana O’wood e-veikala noliktavā Jēkabpilī un Rīgā) un apmaksas veidiem (maksājums ar maksājuma karti tiešsaistē, tiešsaistes maksājums ar internetbanku, bankas pārskaitījums , maksājuma karte vai skaidra nauda preces saņemšanas brīdī O’wood e-veikalā noliktavā). Preces saņemšana ir iespējama tikai tad, kad pasūtījums ir pilnībā apmaksāts. Ja starp Pārdevēju un Pircēju pastāv savstarpēji noslēgts līgums ar atrunātiem pēcapmaksas noteikumiem, tad pasūtījuma piegāde ir iespējama arī pirms PASŪTĪJUMA apmaksas veikšanas.
- Preces, kuras ir ievietotas grozā, nefiksē preces cenu. Pārdevējs preces cenu var mainīt jebkurā brīdī un tā ir aktuāla tikai pasūtījuma noformēšanas brīdī.
- Ja preces atlikums pasūtīšanas brīdī ir bijis kļūdains un Pārdevējs nevar izpildīt Distances līguma nosacījumus, O’wood e-veikala personāls par to nekavējoties paziņo Pircējam. Ja tas iespējams, tiek piedāvāta alternatīva prece. Ja tādas iespējas nav, tad Pircējam tiek atgriezta par pasūtījumu samaksātā naudas summa, ja Pircējs par pasūtījumu ir veicis naudas apmaksu.
- O’wood e-veikals patur tiesības neizpildīt pasūtījumu vai to atcelt, ja nav iespēja sazināties ar Pircēju uz pasūtījumā norādīto e-pastu vai telefona Nr. ilgāk par 5 (piecām) darba dienām no pasūtījuma noformēšanas brīža.
- Ir iespējami gadījumi, kad pasūtījums var tikt piegādāts dalīti – vairākās piegādes reizēs. Par to Pircējs tiks atsevišķi informēts no O’wood e-veikala personāla puses.
- Pasūtījumi, kuru Pircējs atzīmējis ar izņemšanu O’wood e-veikala noliktavā Jēkabpilī un apmaksu uz vietas saņemšanas brīdī, O’wood e-veikals uzglabā ne ilgāk kā 3 (trīs) darba dienas no brīža, kad Pircējam nosūtīta informācija ar pasūtījuma statusu “Gatavs saņemšanai”. Atsevišķi ar Pircēju vienojoties, uzglabāšanas termiņu var pagarināt, taču tas nedrīkst pārsniegt 2 (divas) kalendārās nedēļas no brīža, kad Pircējam nosūtīta informācija ar pasūtījuma statusu “Gatavs saņemšanai”.
- Pasūtījumus, kuros Pircējs atzīmējis apmaksu “Bankas pārskaitījumu”, pārskaitījums jāveic ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā. Ja apmaksa šajā periodā nav saņemta, O’wood personāls pasūtījumu ir tiesīgs atcelt. Atsevišķi ar Pircēju vienojoties, apmaksas periods var tikt pagarināts.
- Iegādāto Preču garantijas servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normām. Attiecīgā likuma normas neattiecas, ja O’wood e-veikalā pirkumu ir veikusi juridiska persona.
- O’wood e-veikals patur tiesības klientus informēt par preču akcijām, konkursiem vai papildus labumiem ar informatīvām slīdošajām lentām, uznirstošiem reklāmas un informatīviem logiem.
- Saņemot Pircēja piekrišanu, O’wood e-veikals drīkst nosūtīt informatīvus un reklāmas e-pastus un/vai SMS uz Pircēja norādīto e-pastu vai telefona Nr.
- Pircējs jebkurā brīdī var atteikties no šo ziņojumu saņemšanas, izdarot atzīmi savā profilā vai nospiežot uz atteikuma saites saņemtajā e-pastā vai SMS.
- Ja O’wood e-veikalā nav pieejams Pircējam nepieciešamais produkta izmērs, Pircējs preču kartiņā var nospiest pogu “Veikt pieprasījumu”, aizpildot kontakta formu. O’wood e-veikala personāls klientam sniegs atbildi 1 (vienas) darba dienas laikā.
- Jebkurai fiziskai personai, kura veikusi pirkumu O’wood e-veikalā, ir tiesības no pasūtījuma atteikties 14 dienu laikā.
- Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos vai tās izmantošanu neatbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajiem punktiem par atteikuma tiesībām;
- Patērētājam ir tiesības noteikt un pārbaudīt preces īpašības un pielietojumu tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt fiziski veikalā vai tirdzniecības vietā;
- Pircēja pienākums ir preci atgriezt atpakaļ bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienas kopš atteikuma paziņojuma Pārdevējam uz e-pastu (info@owood.lv).
- Preci pilnā tās komplektācijā, kopā ar pirkuma apliecinošu dokumentu, Pircējam ir jānogādā Bebru ielā 104a, Jēkabpils, Jēkabpils novads, LV-5201.
- Pircējs sedz ar preču atpakaļ atgriešanu saistītās tiešās izmaksas.
- Ja Pārdevējs, saņemot atgrieztās preces, konstatēs preces vērtības zudumu un būtiskus vizuālus defektus vai lietošanas pazīmes, tad Pārdevējs patur tiesības vērsties tiesā ar prasības pieteikumu pret Patērētāju par radīto zaudējumu segšanu, kas radušies Patērētāja rīcības rezultātā.
- Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt Pircēja samaksātās naudas summas atmaksu līdz brīdim, kad Pārdevējs ir saņēmis preci vai Pircējs iesniedzis Pārdevējam apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ.
- Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu visā atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tajā skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašību vai darbības noskaidrošanai.
- Atteikuma tiesību realizēšanas termiņā, Pircējam ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas ir nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes tirdzniecības vietā). Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām sākotnējo izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u.c.) un nelietotām. Ja prece nav pilnā komplektācijā vai nav oriģinālajā iepakojumā, vai preces iepakojums ir būtiski bojāts (izņemot gadījumu, kad nav iespējams atvērt iepakojumu, to nesabojājot), vai prece ir bojāta, Pārdevējam ir tiesības samazināt preces vērtību proporcionāli preces nolietojumam vai nepieņemt preci. Proporcionālo summu aprēķina, pamatojoties uz pirkuma maksu, ko Pircējs ir samaksājis par preci. Par preces vērtības samazināšanu Pārdevējs informē Pircēju, nosūtot paziņojumu uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi.
- Sūdzības un strīdu izskatīšanas kārtība:
- Sūdzības vai pretenzijas (turpmāk tekstā – Iesniegums) par preču kvalitāti, piegādi, sniegto servisu un apkalpošanu lūdzam iesniegt klātienē vai nosūtot pa pastu uz Bebru iela 104a, Jēkabpils, Jēkabpils novads, LV-5201, vai nosūtīt e-pastā uz info@owood.lv
- Saņemtais Iesniegums tiks izskatīts 15 darba dienu laikā no Iesnieguma saņemšanas dienas un atbilde tiks nosūtīta uz Pircēja norādīto saziņas adresi, informējot par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par Pircēja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu. Ja objektīvu iemeslu dēļ iepriekš minētajā termiņā nav iespējams sniegt atbildi uz Pircēja iesniegumu, Pārdevējs nekavējoties rakstveidā informē par to Pircēju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta, kā arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību.
- Ja Pircēja Iesniegums tiek atzīts par nepamatotu un Pircējs tam nepiekrīt, un ja Pircējs nepiekrīt Pārdevēja piedāvātajam risinājumam, ja tāds piedāvāts, Pircējam ir tiesības izmantot Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktās strīdus risināšanas iespējas. Ja Pircēju apmierina Pārdevēja piedāvātais risinājums, strīds uzskatāms par atrisinātu.
- Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem preces defektiem, kas radušies preču nolietojuma, apzinātu bojājumu, nolaidības, neatbilstošu darba apstākļu, lietošanas instrukciju neievērošanas, nepareizas lietošanas, pārveidošanas rezultātā vai remonta rezultātā, ja Pircējs patstāvīgi veic remontu bez Pārdevēja ziņas.
- Pārdevējs ir tiesīgs pēc saviem pamatotiem ieskatiem ierobežot vai pārtraukt Pircēja pieeju O’wood e-veikalam, ja Pircējs pārkāpj O’wood e-veikala lietošanas Noteikumus, Pārdevēja norādījumus vai Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus vai par to ir pamatotas aizdomas.
- Autortiesības
- O’wood e-veikals ir Pārdevēja un sadarbības partneru īpašums un tas tiek aizsargāts Latvijas Republikas likumdošanā noteiktajā kārtībā.
- O’wood e-veikala satura (tajā skaitā, bet ne tikai: publicētie materiāli, logotipi, bildes, grafiskie attēli utt.) pilnīga vai daļēja publicēšana, reproducēšana, nodošana vai glabāšana, pārveidošana vai papildināšana komerciālos nolūkos ir aizliegta, ja vien autortiesību vai intelektuālo īpašumtiesību turētājs nav devis savu piekrišanu šādai darbībai. Šis aizliegums neattiecas uz satura lejupielādi un glabāšanu datorā, planšetdatorā vai viedtālrunī un izdrukāšanu vienīgi personīgai (nekomerciālai) lietošanai.
- O’wood e-veikala saturu ir atļauts citēt, saskaņā ar piemērojamajiem autortiesības regulējošiem tiesību aktiem. Ja saturs tiek citēts, jānorāda tā avots, taču aizliegts reproducēt, publicēt vai izplātīt patatimber.lv ietvertās preču zīmes vai logotipus bez iepriekšējās rakstiskas šo preču zīmju vai logotipu īpašnieka piekrišanas.
- O’wood e-veikala autortiesību pārkāpšanas gadījumā, Pircējs var tikt saukts pie atbildības Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
- Atbildība
- Pārdevējs neuzņemas atbilstību par jebkādiem izdevumiem, zudumiem vai zaudējumiem, kas varētu rasties O’wood e-veikalā norādītās informācijas izmantošanas rezultātā vai tādēļ, ka O’wood e-veikalā piedāvātā prece vai pakalpojums, O’wood e-veikals jebkādu iemeslu dēļ nav pieejams vai O’wood e-veikala darbība ir bijusi traucēta vai pārtraukta.
- Pircējs uzņemas visus riskus un atbildību par O’wood e-veikalā veiktajiem pirkumiem, tajā skaitā preces saņemšanu (pieņemšanu).
- Pārdevējs nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus Pārdevēja saprātīgas kontroles, kas ietver, bet neaprobežojas ar streikiem, valdības rīkojumiem, karadarbību vai nacionālā mēroga ārkārtas stāvokli, vides vai klimata anomālijām, neizpildi no trešo personu puses, traucējumiem interneta savienojumā, kā arī komunikācijas iekārtu, datoriekārtu un programmatūras atteici.
- Pircējs apliecina, ka tā iesniegtie dati ir patiesi, spēkā esoši, likumīgi un pilnīgi. Nepatiesu datu iesniegšanas gadījumā, kā arī konstatējot krāpšanu vai tās mēģinājumu O’wood e-veikalā, Pārdevējs ir tiesīgs nekavējoties pārtraukt Pircējam piekļuvi O’wood e-veikalam, kā arī informēt tiesībsargājošās iestādes saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, īpaši ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likumu, Informācijas tehnoloģiju drošības likumu un Krimināllikumu.
- Pircējs ir atbildīgs par visām darbībām un to sekām, kuras viņš vai trešā persona, kas izmanto Pircēja datus, veic, izmantojot O’wood e-veikalu, saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.